eslöv

eslöv

fredag 14 juni 2019

Hej då.......

Åh vilken fin dag vi hade tillsammans igår. Skratt , tårar, tårta och disco i en härlig röra!

Jag har läst alla fina ord om och om igen och tänkt på alla goa kramar jag fått. Den fantastiska Scrapboken är en av de finaste presenter jag fått, en personlig hälsning från er alla. Till det en vacker sommarbukett som står i en vas från Ernst.Det kommer jag att bära med mig långt in i hjärtat - alltid.

Till er föräldrar- tack för att ni gjort mitt arbete smidigt med er hjälp under dessa tre åren. Tack för att jag har fått dela era barns tid med er och tack för att ni har litat på mig och mitt omdöme även i situationer när ni kanske tvekat.

Till er elever- tack för att ni utmanat mig och gjort mig till en bättre lärare. Tack för att ni gjort det lätt för mig att gå till jobbet med ett leende på läpparna varje dag, tack för att ni har delat era hemligheter med mig och tack för att jag har fått se er bli kloka tonåringar.

                               Jag kommer att sakna er alla!

Ha en underbar sommar. I augusti ses vi i matsalen, på fotbollsplanen eller när ni kommer förbi och berättar om era nya äventyr.


                                     Bamsekramar från mig
                                                   Sara







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar