eslöv

eslöv

fredag 26 april 2019

Vecka18


Vecka 18
Så kul att det var många av er föräldrar som hade möjlighet att komma på vårt Drop-in i torsdags. Snart syns vi igen för utvecklingssamtal. Ni har fått hem lappar med tider för samtal. På de lappar jag redan fått in önskar ni tider efter 16,00 och det finns bara 6 sena tider. Så jag ber er att hjälpa mig, har ni möjlighet att ta en tidigare tid så gör gärna det, annars kommer det bli svårt att få ihop tider.
I fredags var Kämpinge gymnastikklubb på plats och hoppade hopprep med oss uppe i hallen. Så kul!!! Jag vevade långrep och ni hoppade, så grymma ni var allihop. Vi fick också avsluta med att titta på en uppvisning av gruppen, helt fantastiskt. Vilken bra träning det är med hopprep.
På måndag är det trippelboll för åk 4. Några elever från åk 6 kommer att vara domare denna dag. Ni som har blivit tillfrågade i vår klass kommer ombytta 8,00 till skolan. Ni är uppe i hallen till 11,20 och jobbar sedan i klassrummet som vanligt efter lunch.
På tisdag blir ni kompenserade för Drop-in dagen och slutar därför 11,00 denna dag. Onsdagen är det första maj och vi är alla lediga.
På torsdag kommer jag, Frida och Maja att vara på Stadshuset 8,00-10,00 för överlämning inför åk 7. Hanna kommer att jobba med er 8,00-8,40 och därefter går ni på idrott som vanligt. Efter idrotten är jag tillbaka så då ses vi.På idrotten är det utegympa nu-konditionsträning.
Veckan därpå är det dags för de np i matte, måndag och onsdag,

Ni har också fått erbjudande om att köpa era ipads. Om ni är intresserade av detta
erbjudande så följ länken:www.elevportal.advania.se
(läs info i tidigare inlägg)
 
måndag
GOTD
10,30-11,30 Dans
tisdag
Skoldag 8-11,00
hemkunskap
onsdag
Lediga
torsdag
Idrott
fredag
 Eng:kap 20 i
Magic –The united states
Text och glosor
 Läs in när du läser texten och lämna in på Classroom.
Glosor finns på glosor.eu
Idrott
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar