eslöv

eslöv

onsdag 18 januari 2017

Matte Hanna har ordet


Hej!

Det har varit en spännande och rolig vecka som gått och jag har fått lära känna alla elever i 4 a och 4c lite bättre. Jag kommer under terminen vara klassernas lärare i Matematik och No. 

Under veckan som har vi arbetat hårt med att skriva två prov. Dessa prov är till för att stämma av läget och för att se vad vi behöver öva mer på i klassen. Alla har kämpat på fantastiskt bra!

Nästa  vecka kommer vi börja arbeta i en helt ny mattepok, Pixel 4B. Första kapitlet behandlar omkrets, area och skala.
Under veckan kommer en genomgång inför detta arbetsområde läggas ut på classroom. Eleverna har i läxa att titta på denna inför måndagens lektion.

Koden till classroom är: dty9b3o 

Vill ni komma i kontakt med mig är ni välkomna att maila mig hanna.mollenstahl2@eslov.se eller ringa på 0701-18 36 69.

Jag ser fram emot en rolig termin ihop!

Hanna Möllenståhl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar