eslöv

eslöv

fredag 16 juni 2017

Glad Sommar


Beskrivning: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjn622W9MVn_kbchno_fwzUEsAOLjbk0E6mUmnHYNnKZxufaVD8kwXwuziMVLKmRmcq0XFAcsR0EdeWeWPSOi-crMrGZd4G0Lpkz6j7h4xBPjcoK4Z7noOfujm0-tQ09EeyMKlXf9DHVORw/s1600/sommarlov.jpg

Vilken intensiv sista vecka vi haft tillsammans. Vi har jobbat in i det sista men också hunnit mysa och ha kul. Ni har redovisat era fina arbeten kring kompisboken. Vi har spelat Kahoot, gått tipspromender , tittat på reklamfilmer och lyssnat på bokrecensioner.

Vi har också spelat en Kahoot där vi repeterat många av våra GOTD. En tipspromenad som handlade om er hann vi också med. Nu ska jag läsa igenom era utvärderingar och därefter fortsätta att planera vårt nästa år tillsammans.

 Jag tycker att ni redan nu växt en massa sedan vi träffades allra första gången.
Tack för alla goa kramar från er föräldrar och barn på avslutningen. Det är den bästa belöningen på året. Tack också för allt gott att äta som jag fick av er. Jag känner mig speciell.

Nu har ni börjat ert långa, härliga sommarlov. Ni ska bada, äta glass, sova länge, vara uppe sent, träffa nya kompisar, se nya platser och surfa på era Ipads lite. Men framförallt så ska ni ha kul och koppla av efter att ha jobbat hårt ett helt år i fyran. Så mycket vi har gjort. I femman väntar nya spännande uppdrag. Vi kommer att arbeta kvar i samma klassrum. Maja kommer tillbaka till oss och jobbar med er i matte och No.Hanna kommer att ha bild med er en gång i veckan. Jag veeeeeeeeeet att jag är duktig(?!) på att rita och att ni kommer sakna det men jag vet att ni kommer att bli nöjda med att ha en superduktig bildlärare.

Så till sist, ett stort tack till alla er föräldrar för ett gott samarbete och framför allt tack till er 4c för att ni gjort ert allra bästa detta året. När vi ses igen,17 augusti, är ni 5c.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar