eslöv

eslöv

tisdag 22 augusti 2017

Idrotten informerar

Info från idrotten.

Eslöv 20170822

 

 

Äntligen är vi igång med det nya läsåret.

Vi inleder med att vara utomhus på idrottslektionerna fram till vecka 37. Ute är vi oavsett väderlek.

Från och med vecka 38 kommer vi att vara inomhus, Eslövshallen, om ingen annan information ges.

Oavsett om vi är ute eller inne krävs att alla elever har med sig idrottskläder och skor. Självklart även en handduk då alla elever ska duscha efter varje lektion.

Om ditt/erat barn, av någon anledning, inte kan delta på en idrottslektion så vill jag att ni skriver en lapp som ert/ditt barn har med sig och visar mig innan lektionen. På lappen vill jag ha:

• aktuellt datum,
• orsak, 
• vårdnadshavarens underskrift samt 
• ett telefonnummer om jag undrar något.

 

Är det något som du undrar över eller något som jag behöver veta om ditt/erat barn, maila mig gärnaAnna.Olsson-Nilsson@eslov.se

Du är alltid välkommen att besöka oss på idrotten!

Hälsningar                              Anna Olsson-Nilsson     Idrottslärare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar