eslöv

eslöv

tisdag 13 november 2018

Idag kommer lapp om klassresa hem-kolla i väskan


6-C Klassresa till Göteborg

 

Hej alla underbara elever och föräldrar i klass 6-C.

Nu har klassen bestämt att de ska åka till Göteborg till våren och ha 2 fantastiskt roliga dagar tillsammans.  Innan jag bokar resan vill jag gärna veta vilka barn och vuxna som vill följa med.  Jag hoppas såklart att alla i klassen både vill och kan åka med. Vi behöver också minst 4 föräldrar som kan åka med.

Tanken är att åka dit 4-5/6. Den sista veckan i skolan kan då klassen roa sig tillsammans med Sara för dem pengar som blir kvar efter klassresan.

I resan ingår:

  1. Tågresa tur och retur
  2. Boende på hotell
  3. Inträde och åkband på Liseberg
  4. Inträde på Universeum
  5. Tur med paddanbåtarna
  6. Resor med lokaltrafiken i Göteborg
  7. Frukost, lunch och Middag
  8. En ytterligare aktivitet

Diskutera där hemma och om ni har några frågor är ni välkomna att maila till mig, Elin, på elinsigu@gmail.com. Lappen tillbaka till skolan senast den 19 november.

 

Namn: ________________________________________________________

Jag kan följa med                                                               Jag kan inte följa med                         

 

Mamma/pappa kan följa med                                      Mamma/pappa kan inte följa med    

Namn: ________________________________(på förälder som kan följa med)

 

 

_______________________________   _________________________________

Vårdnadshavares underskrift

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar